poniedziałek, 26 listopada 2012

Wyróżnienia.

W ostatnim czasie spotkało mnie kilka bardzo miłych niespodzianek - wyróżnień za które bardzo serdecznie dziękuję... Wszystkie sprawiły mi ogromną radość... Bardzo trudno mam wytypować kolejne blogi... Wszystkie, które odwiedzam zasługują na najwyższe wyróżnienia... Te blogi są świetne... One są nie tylko piękne ale i bardzo inspirujące... Jest jednak pewne ale, większość z nich ma umieszczone plakietki, że rezygnują z tego typu zabawy... Wybaczcie, ale dzisiaj nie wytypuję żadnego z blogów... Mam jednak gorącą prośbę: odbierajcie nagrody i zamieszczajcie na swoich blogach...


Jeszcze raz bardzo dziękuję wszystkim, którzy mój blog wyróżnili...
 Proszę o przyjęcie bukietu kwiatów...


od Ventany -  http://ventanadefoto.blogspot.com/

 


od Anny -     http://annasimplecrochet.blogspot.com/






  



od AgiB  -  http://spodpsiejgorki.blogspot.com/

   



od Talibry -    http://kolory-moich-pasji.blogspot.com/
od Bustani -    http://niezwyklyogrod.blogspot.com/



15 komentarzy:

  1. Pięknymi kwiatami podziękowałaś za należące się Tobie wyróżnienia. Jak z pewnością wiesz, jestem jedną z tych co nie biorą udziału w takich zabawach. Piszesz, żeby odbierać nagrody i umieszczać na swoich blogach. Czy to będzie jednak uczciwe, że nie biorąc udziału w zabawach będę umieszczać ich plakietki ? Chyba, że będę je umieszczać na bocznym pasku i dam u góry napis : NOMINACJE DO WYRÓŻNIEŃ i oczywiście z zaznaczeniem od kogo. Co o tym myślisz. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gigo, ostatnim razem na 10 wyróżnionych blogów, dostałam 8 negatywnych odpowiedzi. Poproszono mnie nawet o usunięcie nazwy bloga z mojego postu.
      Na zagranicznych blogach nie zauważyłam odmownej plakietki.
      Czułam się troszkę nieswojo na zwróconą mi uwagę. A przecież wiesz, że oni są bardzo delikatni w pisaniu komentarzy.
      Oczywiście przeprosiłam.
      Gigo, czy do Ciebie pisze Debbie? Ona ma umieszczone wyróżnienia na bocznym pasku. Nie pisze żadnego postu i nie posyła dalej wyróżnień.
      Tak jest na kilku blogach.
      Widzisz Gigo, mamy doskonały przykład z Leontien, niewiele osób chce podać komuś potrzebującemu rękę.
      I podobnie jest z zagranicznymi blogami. Głupio mi jest odmawiać.
      Powiem Ci bardzo szczerze: Twój pomysł mi się spodobał.
      Jak zrobisz to Twoja decyzja i Twój blog.
      Serdecznie dziękuję za konkretny komentarz.
      Ślę moc pozdrowień.

      Usuń
    2. Pomyślę jeszcze nad tym :))), chociaż mam sporo wątpliwości. Chcę Ci jednak powiedzieć, że ja nie odmawiam zabawy tylko na polskich blogach, ale na wszystkich, czyli na zagranicznych też. Debbie znam i zaglądamy do siebie. Zajrzę tam. Pozdrawiam.

      Usuń
    3. Gigo, ja o tym wiem, że dotyczy to wszystkich blogów.
      Ja Twoją decyzję bardzo szanuję.I cieszę się, że podjęłaś taką dyskusję.
      Serdecznie pozdrawiam

      Usuń
  2. Zapachniało goździkami :-)
    Gratulacje za wyróżnienia !

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również dołączam się do gratulacji - zasłużone w stu procentach !!
    eh, aż miło popatrzeć na piękne kwiaty ...
    Pozdrawiam i życzę kolejnych miłych wyrożnień !!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję Tobie serdecznie! Trochę to wszystko robi się skomplikowane i zamiast zabawy zaczynają się kłopoty, szkoda. Twój blog zasługuje na wszystkie wyróżnienia świata, odbieraj je i chwal się nimi.
    Pozdrawiam, miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też żałuję bo jest to świetna zabawa. Mnie się to podoba, gdyż mam okazję poznania nowych blogów a co najważniejsze nowych blogowiczów... Przecież wyróżnieniami nikogo nie obrażamy ani poniżamy.
      Doskonale wiem, że są o miliony lepsze blogi od mojego i to one zasługują na wyróżnienie. Jestem obiektywna.
      Pozdrawiam

      Usuń
  5. Felicidades por todos esos premios que te los mereces. Besitos.

    OdpowiedzUsuń
  6. Los castillos y palacios me encantan. Besitos.

    OdpowiedzUsuń
  7. LUSIU - należą Ci się te wspaniałe wyróżnieni
    - za szczególne szkiełko obiektywu
    - za oczy, które widzą co przed innymi zakryte
    - za serce którym obdzielasz przyjaciół

    OdpowiedzUsuń

Jeśli rozpoznasz siebie na zdjęciach i nie chcesz być na tym blogu, proszę poinformuj mnie o tym.
Ja bardzo szybko usunę te zdjęcia..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...